Máte zkušenosti v HR a hledáte práci na částečný úvazek?
Chtěli byste se podílet na rozvoji firmy, která zkrášluje interiéry a přináší radost zákazníkům?
Náš klient působí v oboru, kde propojuje estetiku, funkčnost a udržitelnost. Provozuje v Praze dvě úspěšné prodejny a eshop a nabízí produkty, které zpříjemňují interiéry firem i domácností 🪴🌼
Co bude vaše práce?
- Nábor nových zaměstnanců: tvorba inzerátů a pohovory s uchazeči
- Zajištění zaškolení: plánování a organizace školení pro nové i stávající zaměstnance
- Návštěvy prodejen a skladu: podpora zaměstnanců, řešení aktuálních otázek a předávání zpětné vazby
- Administrativa: zajištění podpisů pracovních smluv, BOZP apod.
- Podpora zaměstnanců: řešení každodenních dotazů a zajištění dobré firemní atmosféry
- Spolupráce: komunikace s manažerem prodejen a vedením společnosti
Co od vás očekáváme?
- zkušenosti v oblasti HR (praxe v retailu je výhodou)
- skvělé organizační dovednosti a schopnost nastavovat cíle
- výborné komunikační schopnosti a talent na budování vztahů
- samostatnost, spolehlivost a pozitivní přístup k práci
- cizí jazyk není nutný
Co nabízíme?
- HPP na úvazek 30 hodin týdně (časem je možné navýšení)
- hrubou měsíční mzdu 34 000 Kč
- flexibilní pracovní dobu dle domluvy
- firemní benefity: multisport karta a sleva 30% na produkty
- sick days
- kancelář na Praze 6, Bubeneč
- firemní akce a teambuildingy
- možnost nástupu dle domluvy
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svoje CV na info@iungojobs.cz a my se budeme těšit na osobní setkání:)